My first DIY

Buna, tuturor ! Stand in pat si butonand telefonul m-am gandit ca as avea nevoie de o vesta de blugi mmm una cu tinte poate, tinand cont ca tintele sunt foarte in voga. M-am uitat prin dulap sa vad daca as putea improviza ceva si ..am gasit o geaca veche de blugi pe care nu cred ca am purtat-o decat o singura data. Imediat, mi-a venit ideea sa o transform intr-o vesta. Aveam prin casa niste tinte ( luate cu cateva zile inainte de la mercerie) si am trecut la treaba !
what u need
Incepe prin a taia cu grija manecile gecii. Ai nevoie de o foarfeca destul de buna, caci blugul se taie destul de greu
DSC08095
DSC08103
Dupa ce ai taiat manecile, ia tintele si imagineaza-ti un model pe care sa il creezi. Fii originala! Nu uita : cand ai aplicat tinta deja nu mai poate fii scoasa asa ca trebuie sa fii foarte atenta
DSC08104
Eu am optat pentru ceva destul de simplu, dar chiar si asa a fost nevoie de multa rabdare.
DSC08111
Pentru ca mai ramasesem cu cateva tinte in plus m-am gandit sa le aplic si pe umeri si iata ce a iesit..
DSC08115
Abia astept sa imi port noua vesta de blugi ! Sper ca v-am ajutat si in curand voi posta si cateva outfit-uri cu aceasta vesta si nu numai ! Astept parerile voastre. Kisses !

2 thoughts on “My first DIY

Leave a comment